Jazda na rowerze, rolki , deska - dieta i suplementacja

ROWER

Aby zachować energię w czasie jazdy na rowerze należy jeść lekkostrawnie i systematycznie uzupełniać traconą wodę i elektrolity.

Podczas jazdy na rowerze wraz z potem zostają utracone płyny , dlatego kluczowe jest , aby pić, zanim poczuje się pragnienie, w ten sposób unika się odwodnienia organizmu. Zwykła woda mineralizowana z linii produktów i4Sport Water jest świetna do picia na krótkich odcinkach, ale jazda trwająca dłużej niż dwie godziny wymaga uzupełnienia elektrolitów napojem izotonicznym i tu produkty i4Sport (Multifruit, Lemon i Grapefruit ) sprawdzą się doskonale.

Najlepsze nawodnienie organizmu uzyska się pijąc na godzinę przed intensywnym pedałowaniem 420-600 ml wody, a w czasie jazdy (co 15 minut) około 600 ml w ciągu godziny. Elektrolity można uzupełnić zarówno pijąc napoje izotoniczne, jak i jedząc owoce i warzywa.

DESKA, ROLKI

Jazda na rolkach i desce to doskonały sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów , zadbanie o sylwetkę i wzmocnienie mięśni nóg . Podczas godzinnej jazdy na rolkach organizm jest w stanie spalić od 300 do 800 kalorii. Nie zapominaj jednak o prawidłowym nawodnieniu w czasie jazdy , zapewnią Ci je produkty i4Sport Hydraiting Fitness Drink oraz i4Sport Multifruit Zero nie zawierające cukru, mające w składzie L-Karnitynę , która poprawia wydolność tlenową i wytrzymałość mięśniową, a także pełni ważną rolę w procesie odchudzania - usprawnia i przyspiesza procesy metabolizmu tłuszczów w organizmie.